Neo20
Administrator
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z tąd
|
Wysłany: Nie 17:16, 29 Kwi 2007 Temat postu: Łapanie z PZ |
|
|
A więc do łapania na PZ bynajmniej nie potrzebujemy skryptów yearexa czy stoperów. Wystarczy myszka, trochę czasu i cel.
Przed wylogowaniem naszego celu skanujemy go by sprawdzić czy jest flota. Jeśli zawsze kończy gre np o 23 wystaczy poczekać aż pojawią się minutki i zrobić skan. Większość graczy ma dziwny nawyk obskoczenia kilku kolonii przed snem :]
To też jest cenna informacja. Jest duże prawdopodobieństwo, że puścił FS'a na kilka minut przed wylogowaniem, więc widząc powiedzmy o 23:15, że był 15min temu FS zapewne był puszczony o 23:00 albo nieznacznie wcześniej. Ewentualne skany przed tą godzina na których jest flota zawężą czas poszukiwań.
Co dalej...Jeśli wiemy że ktoś lata na PZ w danym układzie, bądź na własne PZ wystarczy stworzyć mu widoczne pole zniszczeń.
- jeśli czuje się zbyt pewnie lata całą flota na PZ i wtedy wystarczy zrobić widoczne PZ
- jeśli uważa puści kilka recyklerów przodem a za nimi resztę floty.
Jeśli ktos puszcza FS'a za kilkoma reckami trzeba zrobić duże PZ. Minimum 20300 by lecący przodem 1 recykler nie zebrał całego PZ. W praktyce lepiej nawet zrobić większe, no ale jak ktoś pości 20recków to złapiemy te recki a nie całą flotę- ryzyko zawsze istnieje.
Teraz trzeba przystąpić do łapania. Jeśli mamy skan np z 22:30 na którym jest flota a o 23:00 była jego ostatnia aktywność FS'a musiał puścić w przeciągu tych 30min (przy czym największe prawdopodobieństwo, że zrobił to przed samym wylogowaniem. Jeśli natomiast był na planecie a potem wszedł na moona puścić fs'a możemy dać się oszukać. Trzeba zrobić skana jak pojawiają się minutki i skontrolować czy nie ma floty. Jeśli nie ma to na 100% wiemy, że puścił FS'a miedzy 22:30-23:15 (czyli 45-cio minutowe okno czasowe)
Teraz wchodzimy do speedsima i wpisujemy badania gracza + ewentualny koordy na które może lecieć. Zapisujemy czas lotu na każdy możliwy %. Powiedzmy ze jest to 10h 9h 8h 7h ... 2h. Jeśli nasz cel loguje się rano po 6:00 na pewno możemy wykluczyć, że lot będzie na 2h. Lot na 3h jest ryzykowny. Flota wróciłaby o 5:00 więc raczej można wykluczyć. Należy brać pod uwagę wszystkie prędkości lotu od 4h w górę.
Teraz trzeba sobie przygotować zegarek windowsowy. Otwieramy go i umieszczamy gdzieś z boku tak by był cały czas widoczny i nic go nie mogło zasłaniać. Gdy np na zegarku wybija 23:10:00 klikamy podgląd i sprawdzamy jaka tam jest godzina. Jeśli się nie pokrywają co do sekundy zmieniamy godzinę w windowsie i testujemy do skutku, aż godziny się pokryją. Wszelkiego rodzaju skrypty, foxogame i inne możecie sobie schować. Chcecie łapać nimi na PZ, to upolujecie co najwyżej obronę na moonie.
Mając zsynchronizowany czas uczymy się naciskać guzik PrtSC/ Sys Rq -czyli tak zwany PrintScreen. Klikamy sobie raz, wchodzimy do Painta i naciskamy ctrl+v
Naszym oczom ukazuje sie okienko ogame i gdzieś tam w rogu zegarek z godzina w której nacisnęliśmy PrintScreena.
Wiedząc, że nasz cel PZ może najwcześniej zebrać lecąc na PZ 4h czyli między 2:30-3:15 mamy trochę czasu by zaparzyć sobie kawy. o 2:30 wchodzimy w galaktyke i klikamy sobie przez 45min podgląd. Jeśli jakieś PZ nagle zniknie klikamy PrintScreena. Jeśli zadne czekamy na kolejną okazję. Lot 5h na PZ. Zaczynamy klikać o 3:30 i klikamy do 4:15. W rzeczywistości te godziny będą trochę inne i odstępy między możliwymi godzinami zebrania złomu będą rosły.
Jeśli już nam się uda zaobserwować znikające PZ wchodzimy do Painta i klikamy ctrl+v.
Powiedzmy że widzimy 4:04:33. Jeśli lot na PZ musiał trwać 5h, więc start był o 23:04:33 a powrót będzie o 9:04:33. Teraz musimy uwzględnić, że klikaliśmy podgląd np co 2sekundy + czas na reakcje kliknięcia PrintScreena- powiedzmy 2sekundy żeby nie przesadzić. Wypada przylecieć między 9:04:31 a 9:04:33(najpóźniej).
Jak to zrobić? Można używać do tego durnych dodatków do ogame które i tak źle działają, albo robić to ręcznie. Jeśli powiedzmy lot na 100% do tego gracza zajmuje nam 1h17min46sek bardzo szybko można wyliczyć że atak należy wysłać dokładnie o 7:46:45. Więc tak jak poprzednio przyda się zegarek windowsowy. Sprawdzamy czy się nie rozstroił o jakąś jedna sekundę. Wchodzimy we floty, zaznaczamy co trzeba i o 7:46:45 klikamy ostatni guzik DALEJ. Jeśli nie będzie lagów dolecimy o 9:04:31, jeśli będzie lag to może 1-2sek później.
Recki podobnie synchronizujemy, tyle, że dajemy co najmniej 2 sekundy na bitwę i pojawienie sie złomu na PZ. Przy dużych bitwach RW potrafi się wyliczać kilka sekund, podobnie z zebraniem złomu. Np recki powinny go zebrać dokładnie o 9:04:35 a faktycznie zniknie dopiero o 9:04:38 -wszystko przez kolejkowanie na serwerze.
To czy serwery w danym momencie są zapchane bardzo łatwo sprawdzić puszczając np sondę i zawracając ją po kilku sekundach. Wchodzimy w podgląd i czekamy aż pojawi się zero sekund do powrotu sondy (czyli że juz powinna być u nas na moonie). Klikamy flotę do skutku aż nie zniknie pierwsza od góry pozycja flot(1 sondy) To po ilu sekundach zniknie z zakładek flot zależy właśnie od kolejkowania. Jeśli trwało to 2sekundy można zakładać, że tyle poczekacie na RW. Jeśli dłużej to serwery jeszcze bardziej zapchane. Jest jednak w tym plus. Osoba którą atakujecie też będzie miała lagi. Więc jeśli daliście obrońcy np 2-3sekundy na ucieczkę to jemu flota też się pojawi po 2sekunadch w zakładce flot więc już raczej nie ucieknie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|