FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Bezpieczne Atakowanie
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Ogame Strona Główna » PORADNIK » Bezpieczne Atakowanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Neo20
Administrator



Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: z tąd

 Post Wysłany: Pią 15:19, 22 Gru 2006    Temat postu: Bezpieczne Atakowanie

Najwiekszym naszym przeciwnikiem obok osoby kontrującej i celu/czasem podpuchy, jest czas. Z regóły kazdy znajdując sobie cel wybiera statki i leci. Nie zwraca uwagi na to ze lecąc na 100% daje mozliwosc skontrowania. I to nie wazne czy zostanie wyliczony z falangi czy tez ofiara np robiąca pulapke/podpuche na moonie da osobe trzeciej RW z dokladnym czasem ataku. Powiem tylko ze oba sposoby są mozliwe do wykonania gdyż z falangi na kontre sam atakowalem a w drugim przypadku tez dawalem silniejszemu graczowi dokladny co do sekundy czas kiedy agresor mnie zaatakowal (uprzednio podnosilem flote podstawioną na pulapke) i kontrujący zrobil na moim przeciwniku ladny % .. Jak sie wiec zabezpieczyc?

Ja osobiscie znam jeden sposob jednak mozliwe ze ma swoje wady o co prosze bardziej doswiadczonych graczy z soja głownego o wypowiiedz. Sam sie teog nauczylem od wroga ktory uzyl tego aby zabezpieczyc sie przed kontrą i przekazalem sposób dalej - chocby piszczykowi

Tak wiec po nudnym wstępie zapraszam do przeczytania kilku tych zdan azeby zabezpieczyc sie przed stratą kilku miechów pracy Smile

Krok 1
Gdy nakryjesz cel zarówno na moonie czy planecie nie lec na pałe. przemysl czy jest w okolicy ktos trzeci kto moze doleciec do Ciebie szybciej /tak samo szybko jak ty wrocisz od ofiary. Dobrze znac mozliwosci/napędy przeciwnikow takze tych lepszych.

Przyklad.
Sataniel jest 12 ukladow odemnie. Jednak z jego napędami jest w stanie doleciec do mnie tak szybko ze moj lot do ukladu obok moze byc skontrowany pomimo ze odleglosc moja do celu to 1 uklad a jego do mnie 12 ukladow

Krok 2.
Jak masz obrany cel i wiesz ze mozesz zostac skontrowany, przed atakiem głowną flotą pusc przodem inny statek. Moze byc to 1 ow na mniejszy % szybkosci czy 1 Lm. Nastepnie dopiero używając ataku w związku dołącz flote głowną jednak nie na 100% szybkosci. Co nam to da? Jakie to ma zalety i wady? Otoż podstawowa wada to taka ze lot do celu sie wydłuży do szybkosci statku puszczonego przodem z mniejszą prędkoscią. Zaletą jest, ze po ataku /stycznoscia z moonem/planetą wroga nasza flota wroci z inna predkoscią niz 100% tak wiec osoba kontrująca nie bedzie wiedziala na jaką godzine nas skontrowac.

Przyklad.
Do ukladu obok lecimy np 55 minut w okręty wojenne jednak mamy w okolicy (dajmy na to ze nawet w naszym ukladzie) wroga ktory moze nas skontrowac w 35 minut czyli na nasz powrot moze spokojnie sie dostosowac (ma 20 minut rezerwy na próby).
Zaczynamy wiec od wyslania na nasz cel lma.. czas ataku lmem bedzie trwal okolo 1 godziny 22 minut (1:22) - lm leci na niekoniecznie na 100% szybkscoi (mozna dostosowac samemu wedle uznania) i z taka prędkoscia tez wroci po ataku. Nastepnie wybieramy atak w związku i do lma dołaczamy flote własciwą dajmy na to nasze 2000 ow. I teraz rozpoczyna sie zabawa - otoz musimy ustawic szybkosc okretow tak by nie lecialy na 100% ale i zeby nie lecialy na tyle wolno zeby spowolnic lma - czas przy trwaniu odcinka nie moze byc dluzszy niz czas ataku w zwiazku:

Czas trwania (odcinek) 1:13:01 h

Związki wojenne 1:22:12 KV30126422 [x:xxx:x]

Tak np dajmy na to powinien wyglądac prawidłowo ustawiony atak. Czas trwania odcinka owcami to 1:13:01 na 70% natomiast trwania lmem to 1:22:12 czyli atak okrętami nie spowolni lma

Co to nam daje w efekcie?
Otoż w momencie gdy nasz atak zetknie sie z celem -> floty połączone wrocą kazda swoja prędkoscią. czyli np lm w 1:22:12 natomiast okręty w 1:13:01 (70% szybkosci) zamiast 0:55:01 (100%) w tym momencie osoba kontrująca nie wie czy nasze okręty wracaja na 70% 80% 90% czy 100% i automatycznie maleje szansa na skontrowanie nas gdyż musieliby wyslac atak na kazdy z mozliwych czasow co w wielu przypadkach jest niemozliwe z braku tylu flot u niego.

Za kazdym razem ustawiaj ataki na rozne % szybkosci i nie popadaj w rutyne. Czasem pusc statek przodem na 90% a dolacza atak na 70% a innym razem psuc atak na 100% i dołacz na 90% .. pamietaj ze jak stajesz sie przewidywalny - zginiesz Wink

Krok 3.
Oczywiscie zawsze istnieje ryzyko ze wrog mając duz paliwka zaryzykuje i znajac nasze techy jest w stanie wyliczyc czasy powrotow na tych kilku % szybkosci lotu i akurat ten na ktory nas skontruje okaze sie tym trafionym i ponas. Jak sie zabezpieczyc dodatkowo?
Otoż opoznianie flot sondą tez moze pomoc. Wystarczy opoznic atak kilkukrotnie by dodatkowo zmylic przeciwnika. Jesli nasza ofiara siedzi na koncie i da kontrującemu rw z czasem , nic ot nie da ale przy ataku gdy zostjemy lapani na kontre z falangi moze troszke zamieszac. Opozninie flot jednak to temat na inna bajke

Ucieczka.
Okazalo sie jednak ze zostaliscie cudem złapani na kontre stosując sie do ww poradnika? lub tez wasz fs zostal złapany z PZ i macie 3-4 sek na ucieczke? myslicie ze to koniec? Otoż nie. Jest sposob by uratowac flote. Całkowicie legalny jednak wymaga troche sprytu i owczsniejszego przygotowania. Do tego jednak zrobie oddzielny temat Smile

Wrazie wątpilowosci pisac prosze tutaj - spróbuje poprawic niejasnosci, uwzględnic wasze sugestie . Dlateog tez prosze osoby znające sie na tym o wypowiedz dodatkowo - moze macie cos do dodania co pomoze kazdemu?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Ogame Strona Główna » PORADNIK » Bezpieczne Atakowanie
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group